Soft Drinks: Πιο υγιεινά, εξίσου γευστικά

Νέα πρότυπα στα αναψυκτικά

Με οδηγό το σύνθημα «Go Healthy», οι κυβερνήσεις, η βιομηχανία και οι τελικοί αποδέκτες, δηλαδή οι καταναλωτές, αλλάζουν ρότα. Η υγεία και η ευεξία διαμορφώνουν πλέον τα νέα πρότυπα της κατανάλωσης. Τα νομοθετικά μέτρα που επιβλήθηκαν (φόρος στη ζάχαρη) συνεχίζουν να κερδίζουν δημοτικότητα σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ή η Ιρλανδία, ενώ οι κυβερνήσεις συνεχίζουν να εκπαιδεύουν τους καταναλωτές σε πιο υγιεινές συνήθειες, πιέζοντας παράλληλα τη βιομηχανία να προσαρμοστεί στα νέα μέτρα και στις νέες ανάγκες. Για να μπορέσει να διαχειριστεί αυτές τις πιέσεις, η βιομηχανία επαναπροσδιόρισε τη στρατηγική της, αλλάζοντας το χαρτοφυλάκιό της, καταργώντας κωδικούς, δημιουργώντας νέους σε νέες συσκευασίες και… αγκάλιασε την καινούργια τάση «Go Healthy».

Στην Ελλάδα, πάντα σύμφωνα με την κ. Βάσω Μωραϊτέλη, «Η κατηγορία των αναψυκτικών είναι θετική σε όγκο και αξία. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξης του 4,5% για την αξία και άνοδος για τον όγκο των πωλήσεων κατά 3,5%. Πιο συγκεκριμένα, άνοδο σημειώνουν τα αναψυκτικά με στέβια κατά 26% σε αξία και κατά 19% σε όγκο. Τα αναψυκτικά χωρίς στέβια ανεβαίνουν κατά 1,4% σε αξία και κατά 1,2% σε όγκο. Τέλος, τα αναψυκτικά τύπου cola σημειώνουν άνοδο κατά 5,4% σε αξία και κατά 3,7% σε όγκο». Τέλος, όσον αφορά την κατηγορία του παγωμένου τσαγιού, είναι θετική και σε αξία (+10,6%), αλλά και σε όγκο (13,3%).