George Clooney – Natalie Dormer: Στην “Αναζήτηση” του αγαπημένου καφέ, Nespresso

Ο brand ambassador της Nespresso, George Clooney, σε ρόλο ιππότη αυτή τη φορά, επιστρέφει στην οθόνη όπως δεν τον έχετε ξαναδεί. Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Nespresso, με τίτλο “Η Αναζήτηση”, ο ιππότης George Clooney με συμπρωταγωνίστρια τη Natalie Dormer, φορώντας την πανοπλία του σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούν στη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια της Nespresso που κάνει πρεμιέρα σήμερα και θα προβληθεί σε περισσότερες από 30 χώρες.
Το τηλεοπτικό σποτ, η “Αναζήτηση” είναι διάρκειας 60”, διαδραματίζεται σ’ ένα βασίλειο του μεσαίωνα, όπου ο Clooney είναι ο έντιμος ιππότης μιας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο σκοτώνοντας ένα δράκο, του προσφέρεται η δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία! Έτσι, τον βλέπουμε να… μεταφέρεται σε μια αίθουσα κινηματογράφου και να επιβαίνει σ’ ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso.
«Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά, έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μια πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer, κάνοντας ένα όνειρό μου πραγματικότητα, να παίξω τον ρόλο ενός ιππότη του μεσαίωνα» αναφέρει ο George Clooney.

Η αναζήτηση της τελειότητας

Η καμπάνια περιλαμβάνει και ένα σποτ διάρκειας 30” με τον τίτλο «Really, George?», όπου πρωταγωνιστούν πολλοί από τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε κάθε στάδιο της παραγωγής καφέ, από αγρονόμους και καλλιεργητές έως στελέχη και ειδικούς της Nespresso. Ο George Clooney εξηγεί: «Η συνεργασία μου με τη Nespresso περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από τη νέα καμπάνια. Μοιραζόμαστε τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη και για διαρκή υποστήριξη των καλλιεργητών και των οικογενειών τους, καθώς χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δεν θα είχαμε αυτόν τον εξαιρετικό καφέ. Το να πρωταγωνιστώ δίπλα τους με τιμά ιδιαίτερα».