Χρήστος Δημτσούδης: «Κερδίζουμε την καρδιά των καταναλωτών»

%: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το «ανταγωνιστικό» πλεονέκτημα της εταιρείας και, μάλιστα, σε μια αγορά που κυριαρχείται από πολυεθνικούς ομίλους – μαμούθ;
Χ.Δ.: Η εταιρεία μας επενδύει στην ποιότητα των προϊόντων, η οποία βασίζεται στα αγνά υλικά που χρησιμοποιεί και στις υπερσύγχρονες τεχνολογικά εγκαταστάσεις της. Το κριθάρι που χρησιμοποιούμε για την παραγωγή βύνης, στο υπερσύγχρονο βυνοποιείο μας, είναι με πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας με καλλιεργητές ανά την Ελλάδα εφαρμόζοντας σύστημα ποιότητας ISO 22000: 2005 και σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης AGRO 2.1 – AGRO 2.2 στην καλλιέργεια του κριθαριού.
Επιπλέον, η Ζυθοποιία Μακεδονίας – Θράκης διαθέτει υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ζυθοποίησης και εμφιάλωσης. Έτσι, μπορούμε να αναφέρουμε με βεβαιότητα ότι τα προϊόντα μας είναι άρτια ποιοτικά, σε τιμή προσιτή για τον καταναλωτή, το οποίο αυτομάτως καθίσταται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων εταιρειών. Η πορεία της εταιρείας μας βασίζεται στην άριστη ποιότητα των προϊόντων της, συνδυασμένη με διαρκή επιμονή και υπομονή όλων των συνεργατών μας, στην προσπάθεια να κερδίζει η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, σταδιακά και σταθερά, όλο και μεγαλύτερο μέρος στην καρδιά των καταναλωτών.

%: Πώς κρίνετε την ελληνική αγορά μπίρας, τόσο από οικονομική διάρθρωση όσο και από άποψη ποιότητας προϊόντων;
Χ.Δ.: Η ελληνική αγορά μπίρας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί άκρως διφορούμενη. Αυτό συμβαίνει διότι οι ελληνικές μικροζυθοποιίες παράγουν σπάνια και ποιοτικά προϊόντα, τα οποία δυσκολεύονται να κερδίσουν μερίδιο στην αγορά λόγω του άνισου και αθέμιτου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουν. Από την άλλη, παρατηρείται στις πολυεθνικές εταιρείες, οι οποίες έχουν εύκολη πρόσβαση στα δίκτυα διανομής, η τάση να παράγουν όλο και περισσότερο «αραιές» μπίρες με σκοπό τη μείωση του κόστους.

%: Αναφερθήκατε προηγουμένως άνθιση της μικροζυθοποίας στη χώρα μας. Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας γι’ αυτήν;
Χ.Δ.: Η ανάπτυξη της μικροζυθοποιίας στη χώρα μας αναμένεται να λάβει ικανοποιητικό μερίδιο στην αγορά με την πάροδο του χρόνου, λαμβάνοντας υπόψη το κίνητρο του καταναλωτή να επιλέγει πλέον μπίρα με βάση την προέλευση, αλλά και την ποιότητα του προϊόντος.