Χρήστος Δημτσούδης: «Κερδίζουμε την καρδιά των καταναλωτών»

%: Ποια είναι η θέση της εταιρείας σήμερα στην ελληνική αγορά; 
Χ.Δ.:
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας – Θράκης έκλεισε με κύκλο εργασιών το 2016 στα 19,373 εκατ. ευρώ. Το μερίδιο της ελληνικής αγοράς που καλύπτει, αγγίζει το 6%. Τα τελευταία χρόνια η γκάμα των προϊόντων της εταιρείας διαρκώς μεγαλώνει ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των πελατών της για νέα προϊόντα, ειδικές μπίρες μοναδικής ποιότητας.
Τα είδη της μπίρας της εταιρείας μας είναι η Βεργίνα Lager, η Red, η Weiss (διπλά βραβευμένη σε διεθνείς διαγωνισμούς μπίρας το 2013- International Brewing Awards, London, και το 2014 – European Beer Star), η Πορφύρα και η νέα μας γευστική Vergina black XXX. H Vergina black XXX κυκλοφόρησε στις 26 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους και ετοιμάζεται να κερδίσει τους λάτρεις της μπίρας.

«Έπειτα από μια πορεία 19 ετών, η εταιρεία μας κατάφερε να αλλάξει, μια για πάντα, την αγορά της μπίρας στην Ελλάδα»

%: Σε ποιες αγορές έχει κυρίως παρουσία η εταιρεία και πώς σχεδιάζει να ενισχύσει τη θέση της;
Χ.Δ.: Η Ζυθοποιία Μακεδονίας- Θράκης κινείται με επιτυχία τόσο στην επονομαζόμενη «ζεστή» αγορά (σούπερ μάρκετ) όσο και στη λεγόμενη «κρύα» αγορά (HORECA). Μάλιστα, η θέση της στη λεγόμενη «κρύα» αγορά ενισχύεται όλο και περισσότερο με προϊόντα ειδικού ζύθου, όπως η Red, η Weiss, η Πορφύρα και η νεότερή μας, η Vergina black XXX. Μπίρες με τις οποίες προσφέρουμε στον καταναλωτή μας μια εξαιρετικά ποιοτική απόλαυση.
Πέρα απ’ όλα τα παραπάνω, αξίζει να αναφερθεί ότι η Ζυθοποιία Μακεδονίας – Θράκης τα τελευταία χρόνια έχει επικεντρωθεί και στη συμβολαιακή γεωργία κριθαριού με καλλιεργήσιμη έκταση 30.000 στρεμμάτων, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην ανταπόδοση και προσφορά τόσο σε τοπικό όσο και ευρύτερο επίπεδο στην οικονομία της χώρας μας.