Χρήστος Δημτσούδης: «Κερδίζουμε την καρδιά των καταναλωτών»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας – Θράκης προκάλεσε μια μικρή επανάσταση στην ελληνική αγορά μπίρας, καθώς από το 1998, οπότε ιδρύθηκε, κατάφερε να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο αγοράς με το σήμα Βεργίνα. Και, όπως εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Χρήστος Δημτσούδης, η Ζυθοποιία θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί με προϊόντα ποιοτικά και συγχρόνως ανταγωνιστικά.

Συνέντευξη στην Τάνια Μπαλαμπάνη

%Vol.Drinks: Κύριε Δητσούδη, ποια ήταν η ιδέα πίσω από την ίδρυση της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης; Πώς ξεκίνησε η ιστορία της; 
Χρήστος Δημτσούδης:
Η ιδέα της ίδρυσης της Ζυθοποιίας Μακεδονίας – Θράκης ξεκίνησε από την προσπάθεια αναγέννησης της ελληνικής μπίρας. Η πρώτη φιάλη κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά στις 13/2/1998, προσπαθώντας να καλύψει το έλλειμμα που υπήρχε εκείνη την εποχή, για ένα αυθεντικά ελληνικό προϊόν. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, κυριαρχούσαν μόνο ξενόγλωσσες ετικέτες μπίρας πολυεθνικών εταιρειών.
Δεδομένων αυτών των συνθηκών, αλλά και της αγάπης του ιδρυτή της εταιρείας μας για την Ελλάδα, του κ. Δημήτρη Πολιτόπουλου, ιδρύθηκε η Ζυθοποιία Μακεδονίας – Θράκης προκειμένου να καλλιεργηθεί κουλτούρα για ελληνική μπίρα και να ενισχυθεί η άποψη πως το ελληνικό προϊόν μπορεί να είναι ποιοτικό και συγχρόνως ανταγωνιστικό στη συνείδηση του καταναλωτή. Έπειτα από μια πορεία 19 ετών, η εταιρεία μας κατάφερε να αλλάξει, μια για πάντα, την αγορά της μπίρας στην Ελλάδα. Πλέον, ο καταναλωτής συνειδητά επιμένει στην αγορά μπίρας ελληνικού σήματος και, επιπλέον, την τελευταία δεκαετία έχουμε άνθιση της μικροζυθοποίας στη χώρα μας.