Στροφή προς τα σπιτικά κοκτέιλ!

Στροφή προς τα σπιτικά κοκτέιλ μετά το lockdown!

Ενώ τα μπαρ έπρεπε να κλείσουν ως απάντηση στην πανδημία του κορονοϊού, αν και μερικά προσέφεραν take away κοκτέιλ, οι πωλήσεις αλκοόλ από καταστήματα λιανικής ήταν πολύ υψηλότερες. Φαίνεται να υπάρχουν νέες τάσεις προς τα σπιτικά κοκτέιλ, σύμφωνα με τον Tom Spaven, διευθυντή της εταιρείας τζιν, Bombay Sapphire που ανήκει στην Baccardi. «Έχουμε δει αυξήσεις στα πραγματικά απλά κοκτέιλ, δύο έως τριών συστατικών και έχουμε δει και μια σημαντική αύξηση των πωλήσεων στα premium mixers», είπε στο CNBC από το τηλέφωνο. Το τζιν είναι ψηλά στις πωλήσεις οινοπνευματωδών ποτών γενικά, με τις λιανικές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 42,5% από πέρυσι για την περίοδο των εννέα εβδομάδων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Η Bombay Sapphire παρουσίασε στον ιστότοπό της, το concept «Δημιουργία από το σπίτι» κατά τη διάρκεια της καραντίνας του κορονοϊού, για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να μάθουν νέες δεξιότητες. Η Baccardi ξεκίνησε μια ομαδική πρωτοβουλία, για να δωρίσει 3 εκατομμύρια δολάρια σε εργαζόμενους σε μπαρ και εστιατόρια που είχαν χάσει τη δουλειά τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δήλωσε ο Spaven. Είπε επίσης ότι υπήρξε μια «τεράστια» αύξηση των ποτών για οικιακή κατανάλωση. «Έχουμε εκμεταλλευτεί αυτήν την μετατόπιση της συμπεριφοράς και τους ανθρώπους που μένουν στο σπίτι, παραγγέλνουν κοκτέιλ και παραγγέλνουν μπουκάλια», είπε στο CNBC. Ο Spaven θεωρεί ότι η δημοτικότητα του τζιν ξεκίνησε πριν από το κλείσιμο. «Δεν είναι μόνο οι κορυφαίοι μπάρμαν, αλλά πραγματικά μεγάλο μέρος του κοινού στις Η.Π.Α. που κάνει κοκτέιλ στο σπίτι και δεν φοβάται να κάνει κάτι λίγο διαφορετικό». Το τζιν είναι δημοφιλές επειδή είναι «πιο γευστικό» από ποτά όπως η βότκα, προσέθεσε. Στην Pernod Ricard, κλασικές μάρκες όπως η Absolut Vodka, το Malibu, το ιρλανδικό ουίσκι Jameson και το single malt Scotch The Glenlivet, έχουν δει αιχμές πωλήσεων, σύμφωνα με τον Kevin Denton, διάσημο mixologist της Pernod Ricard . Περισσότερος χρόνος στο σπίτι μας παρακινεί στο να φτιάξουμε κοκτέιλ και να δοκιμάσουμε και νέα μίγματα είπε, αλλά υπάρχει και ένας άλλος λόγος που είναι δημοφιλή. «Υπάρχει η διάσταση της συνείδησης για την υγεία, που θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε αυτές τις αγορές. Έχει σημασία το να γνωρίζεις όλα όσα μπαίνουν στο ποτό σου, κρατώντας κάποιο μέτρο ελέγχου – έλεγχο της πρόσληψης ζάχαρης, τεχνητών συστατικών και ούτω καθεξής», είπε στο CNBC μέσω email. Οι χρήστες παραγγέλνουν επίσης μέσω ιστότοπων όπως το Drizly, μια εφαρμογή που σημείωσε περίπου 300% αύξηση των πωλήσεων τον Μάρτιο, κυρίως από νέους αγοραστές, μετά την ανακοίνωση των παραγγελιών. Μπουκάλια Jameson Irish ουίσκι, Havana Club ρούμι, Beefeater τζιν, Absolut βότκα και Olmeca τεκίλα, όλα παράγονται από την Pernod Ricard SA. Το δημιουργικό περιεχόμενο είναι κάτι που τονώνει την ανάπτυξη της αγοράς, σύμφωνα με τον Nick Buzzell, διευθύνοντα σύμβουλο του Spirits Network, το οποίο μοιάζει με ένα οικιακό δίκτυο αγορών για αλκοόλ και λειτουργεί σε 50 πόλεις των ΗΠΑ. Οι χρήστες εγγράφονται ως μέλη για να παρακολουθούν παραστάσεις για τα οινοπνευματώδη ποτά – όπως ντοκιμαντέρ για την τεκίλα ή το μπέρμπον – και μπορούν να τους παραδώσουν τα προϊόντα που παρουσιάζονται μέσα σε δύο ώρες. Ο ίδιος είπε ότι έχει σημειώσει αύξηση 500% στις εγγραφές μελών από την έναρξη του lockdown, με την αύξηση των παραγγελιών για ιρλανδικό ουίσκι και τεκίλα.

«Μετά από μήνες καραντίνας, το να πίνεις τα ίδια οινοπνευματώδη ποτά μπορεί να γίνει και βαρετό, οπότε βλέπουμε όλο και περισσότερη εξερεύνηση διαφορετικών ειδών οινοπνευματωδών ποτών. Έτσι, ένας πότης Σκοτσέζικου ουίσκι, μπορεί να δοκιμάζει μια τεκίλα… Στο Spirits Network μέσα από το προφίλ γεύσης, η τεχνολογία μας, σε συνδυασμό με την ομάδα επιμέλειας, επιτρέπει στους χρήστες να επιλέξουν νέα ποτά για να δοκιμάσουν », είπε στο CNBC σε ένα email.

Η επωνυμία Johnnie Walker Scotch πραγματοποίησε μια εκστρατεία κοινωνικών μέσων με τίτλο «ποτά νεροχύτη κουζίνας», όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να δημοσιεύσουν τα τυχαία συστατικά κοκτέιλ που είχαν στο σπίτι και οι μπάρμαν να πρότεινουν κοκτέιλ που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν.

Και την ίδια στιγμή, εκπρόσωπος της Diageo στο CNBC δηλώνει «Οι άνθρωποι εξερευνούν νέα χόμπι και δραστηριότητες – είτε πρόκειται για χειροτεχνίες, είτε για μαγειρική, ή και για να αναδημιουργήσουν τις αγαπημένες τους συνταγές κοκτέιλ στο σπίτι φιλοξενώντας μία “εικονική ώρα κοκτέιλ με φίλους”».