Το κρασί δεν ευνοείται από τους Αμερικανούς

Το κρασί δεν ευνοείται από τους Αμερικανούςκε

Στη Νέα Υόρκη το CNN Business τιτλοφόρησε: «Το κρασί δεν ευνοείται από τους Αμερικανούς».

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση του βιομηχανικού ομίλου IWSR, διαπιστώθηκε ότι η κατανάλωση κρασιού μειώθηκε για πρώτη φορά τα τελευταία 25 χρόνια. Αντ’ αυτού, οι Αμερικανοί πίνουν περισσότερα έτοιμα για κατανάλωση κοκτέιλ, όπως τα σκληρά Seltzers, ακολουθώντας μια ευρύτερη τάση των ανθρώπων που αναζητούν ποτά με λιγότερες θερμίδες, καθώς γίνονται πιο ευαίσθητοι στην υγεία.
Η μπύρα παραμένει επίσης σε πτώση με τις πωλήσεις να πέφτουν κατά 2,3% – το τέταρτο έτος μειώσεων. Οι πωλήσεις εγχώριων εμπορικών σημάτων μπύρας, όπως η Budweiser, μειώθηκαν κατά 3,1%. Όμως δεν ήταν όλα ζοφερά για τον κλάδο, εφόσον οι πωλήσεις μπύρας «βιοτεχνίας» αυξήθηκαν κατά 4,1% και οι χαμηλές σε αλκοόλ ή μη αλκοολούχες μπύρες κατά 6,6%.

Η μεγαλύτερη αύξηση ήταν στην κατηγορία έτοιμων προς κατανάλωση ποτών. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 50% πέρυσι, ενισχυμένες από την φαινομενικά αδιάσπαστη δίψα για spiked seltzers όπως τα White Claw, Truly και Bon & Viv. Είναι τώρα μια βιομηχανία 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τις πωλήσεις να αναμένεται να τριπλασιαστούν μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Τα αποστάγματα, η άλλη σημαντική κατηγορία που αναπτύσσεται, έχει μια νέα κορυφαία μάρκα. Η Smirnoff εκθρονίστηκε και από το πρώτο σε πωλήσεις απόσταγμα της Αμερικής, έδωσε τα σκήπτρα στην χειροποίητη βότκα του Τίτο. Οι πωλήσεις της μάρκας με έδρα το Ώστιν του Τέξας αυξήθηκαν κατά 20% πέρυσι. Μεζάλ, τεκίλα και ουίσκι που προέρχονταν από διάφορες χώρες, όπως η Ιαπωνία, η Ιρλανδία και οι ΗΠΑ, επίσης αναπτύχθηκαν.
Η IWSR, η οποία συλλέγει τα στοιχεία πωλήσεών της από την έρευνα οικονομικών εκδόσεων και άλλων ιδιόκτητων σημείων δεδομένων, δήλωσε ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα για προϊόντα premium. Οι επωνυμίες Constellation (STZ), οι οποίες παράγουν διάφορες γνωστές αλκοολούχες μάρκες, δήλωσαν ότι οι πωλήσεις υποχώρησαν πρόσφατα λόγω της πτώσης των εμπορικών σημάτων κρασιού χαμηλής ποιότητας. Ωστόσο, οι κορυφαίες σειρές κρασιού, συμπεριλαμβανομένων των Kim Crawford και Prisoner, που κοστίζουν πάνω από 11 $ ανά μπουκάλι, αποδίδουν καλά.

Άλλες εταιρείες, όπως η Anheuser-Busch InBev (BUD), διαφοροποιούν τα χαρτοφυλάκιά τους για να αντανακλούν τη μετατόπιση της γεύσης από τα ποτά με θερμίδες, σε ελαφρύτερες εναλλακτικές λύσεις. Για παράδειγμα, η Bud Light Seltzer, η οποία είναι η τρίτη μάρκα Seltzer της Anheuser Busch, ενώνει τη Seltzer Natural Light με μπύρα, φρούτα και την original Bon & Viv. Η εταιρεία έχει επίσης αγοράσει ζυθοποιίες «βιοτεχνίας».